wtorek, 26 lutego 2013

UWAGA! Zmiana na liście marcowych Jubilatów

Z wielkim smutkiem muszę dokonać zmiany na liście Jubilatów marca 2013 roku. Otóż po wnikliwych poszukiwaniach i chęci spisania biografii autora okazało się, że Gabriel Garcia Marquez urodził się 6 marca 1927 roku (nie jak wcześniej podawałam 1928 roku). W zawiązku z tym nie obchodzi on w tym roku okrągłych 85 urodzin, lecz jest już o rok starszy. Tym samym, zgodnie z regulaminem i zasadami zabawy, nie kwalifikuje się na listę naszych Jubilatów... Wielka szkoda, trzeba będzie poczekać jeszcze cztery lata, by móc świętować Jubileusz tego wielkiego kolumbijskiego pisarza.

Bardzo przepraszam te osoby, które wprowadziłam w błąd (sama wypożyczyłam już jedną z jego książek). Lista marcowych Jubilatów jest jednak na tyle długa i interesująca, że na pewno znajdziecie tam coś dla siebie :)

A lista kwietniowych Jubilatów zapowiada się równie ciekawie. Zdradzę tylko, że przyszły miesiąc stoi pod znakiem fantastyki i SF :) ale nie tylko... 

3 komentarze:

  1. Trudno, a juz mialam ulozone w stosie dwie ksiazki Marqueza:)
    Kwietnia juz sie boje:), nie lubie fantastyki i SF, wiec licze na to "nie tylko" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, fantastyka będzie reprezentowana przez 3 pisarzy, ale inne gatunki też się znajdą. Niestety niewiele mamy kobiet w gronie jubilatów. W kwietniu tylko jedna. Postaram się i poszukam, być może znajdę ich więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że w końcu przeczytam którąś z jego książek ;) Już nawet zaczynałam, ale jakoś nie podeszły, chciałam teraz się 'zmusić' :)))
    No to mi się upiekło ;) Muszę w takim razie przejrzeć na spokojnie listę jeszcze raz i wybrać kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń